Skargi na Record Go – jakiej wypożyczalni samochodów w Hiszpanii unikać – informacje kontaktowe

Siedziba średnich rozmiarów wypożyczalni samochodów Record Go mieści się w Castellon de la Plana w hiszpańskim regionie Walencja.

Stanowiąca początkowo jedną ze spółek brytyjskiej firmy Northgate, specjalizującej się w wynajmie samochodów dostawczych, Record Go stała się w pełni niezależną marką w 2005 roku.

Record Go

Problemy z Record Go – latem ‘22
Względnie nowoczesna i zróżnicowana flota wypożyczalni nie daje klientom wielu powodów do niezadowolenia, wręcz przeciwnie, wielu klientów wypowiada się na jej temat w superlatywach.

Zdecydowana większość skarg na Record Go zdaje się dotyczyć sposobu w jaki odbywa się odbiór oraz zwrot pojazdu. Opisy potencjalnych wyłudzeń oraz innych sytuacji, w których Record Go łamie prawa klienta znaleźć można na wielu forach internetowych oraz platformach skupiających recenzje konsumentów, jak na przykład Trustpilot

Klienci skarżą się najczęściej na dodatkowe obciążenia z racji na rzekomo brakujące element wyposażenia oraz szkody (nawet najmniejsze rysy i otarcia), których nie byli świadomi i które nie zostały nigdy odnotowane w protokole zdawczo-odbiorczym. Wiele skarg jest w trakcie rozpatrywania; wielu rozgoryczonych klientów zdecydowało się na podjęcie procedur prawnych w stosunku do wypożyczalni.

Ford Fiesta

Popularny samochód do wynajęcia w Hiszpanii – Ford Fiesta, także we flocie Record Go.

Wspólnym elementem wielu skarg jest przekonanie, iż pracownicy wypożyczalni z premedytacja ignorują argumenty logiczne, a nawet dowody materialne w postaci datowanych zdjęć, podważające słuszność dodatkowych obciążeń oraz przeciągają w nieskończoność rozwiązanie sprawy, licząc na to, iż klient w końcu się podda i zrezygnuje z reklamacji.

Oszukany przez Record Go
Niektóre z interakcji klientów z Record Go przybierają iście epickie proporcje. Zdesperowani klienci oprócz oficjalnej reklamacji w wypożyczalni oraz organizacjach konsumenckich decydują się często na podzielenie się swoimi doświadczeniami za pomocą mediów.

Pewien oszukany klient z Danii skontaktował się ze znaną duńską gazetą opowiadając historię wynajmu z Record Go, który początkowo miał kosztować około 140 euro. Po powrocie do domu odkrył, iż wypożyczalnia obciążyła go trzema dodatkowymi rachunkami na łączną kwotę ponad 450 euro. Co najgorsze, klient nie ma pewności, czy rachunki za wyimaginowane szkody nie będą nadal spływać.

Skarga na Record Go – co robić?
Większość klientów składających reklamację na usługę Record Go skarży się, iż jakiekolwiek próby logicznego argumentowania z przedstawicielami wypożyczalni okazują się niezwykle trudne, lub wręcz niemożliwe. Podczas wyczerpujących, oraz czasochłonnych, kontaktów z wypożyczalnią, ma ona przez cały czas dostęp do środków zablokowanych na karcie kredytowej klienta.

Wkład własny w Record Go może wynieść od 1100 do 2000 euro, w zależności od rodzaju pojazdu. Kwota ta znajduje odzwierciedlenie w kaucji blokowanej na karcie.

Wspomniany duński konsument, obawiając się dalszych obciążeń, zwrócił się do swojego banku z prośbą o zablokowanie dalszych obciążeń przez Record Go decydując się, ostatecznie, na anulowanie karty kredytowej.

Ważna porada – udokumentuj wszystkie istniejące szkody
Aby uniknąć potencjalnych prób niesłusznego obciążenia za szkody ze strony wypożyczalni, zawsze sprawdź dokładnie stan pojazdu przy odbiorze i udokumentuj wszystkie uszkodzenia, zwłaszcza te, które nie zostały odnotowane w protokole zdawczo-odbiorczym. Zrób dokładne zdjęcia samochodu, pod różnymi kątami i w dobrym oświetleniu.

Czytaj również: Protokół zdawczo-odbiorczy w wynajmie samochodu.

Upewnij się, że wszelkie szkody, nie tylko na karoserii, lecz również we wnętrzu pojazdu, na tapicerce, czy też na felgach oraz ewentualnie brakujące elementy zostały ujęte w protokole.

Protokół zdawczo odbiorczy

Solidna dokumentacja stanu pojazdu, poparta zdjęciami, to najlepszy sposób, aby zapobiec próbie wyłudzenia pieniędzy przez wypożyczalnię.

Warto pamiętać, iż obecnie problematyczna Record Go, przez długi czas cieszyła się opinią solidnej, a przede wszystkim przystępnej cenowo wypożyczalni, zaskarbiając sobie rzeszę oddanych klientów.  Czasem jednak zmiana w kierownictwie firmy, czy też problem finansowe mogą zmienić drastycznie politykę wypożyczalni wobec klienta, nawet tej cieszącej się najlepszą reputacją (jakiej Record Go już oczywiście nie posiada). Najlepsza porada, aby uniknąć niesłusznych obciążeń za szkody: zawsze udokumentuj dokładnie stan pojazdu przy odbiorze.

Record Go obsługuje najwięcej klientów w popularnych destynacjach jak Lotnisko Palma de Mallorca, Lotnisko Malaga, Lotnisko Barcelona i Lotnisko Alicante. Inne popularne lokalizacje dla tej wypożyczalni to Lotnisko Walencja, Walencja centrum miasta, Dworzec Kolejowy Barcelona i Lotnisko Sewilla.

Alternatywą dla Record Go, która zdaje się inspirować bardzo w sposobie traktowania klienta niechlubnie znaną z podobnych praktyk wypożyczalnią Goldcar, mogą być również hiszpańskie wypożyczalnie Centauro i Ok Rent a Car. Obydwie oferują często bardzo przystępne ceny i o wiele rzadziej są obiektem niepochlebnych opinii.

Kontakt do Record Go

Skargi i reklamacje do Record Go kierować można drogą mailową na następujące adresy:

Skorzystać można także z następującego formularza reklamacji Record Go.

Informacje na temat rezerwacji udzielane są pod numerem: 08707350372.

Skargi składać można także w Europejskim Centrum Konsumenckim oraz w ECRCS (European Car Rental Conciliation Service).



Skargi na Record Go – jakiej wypożyczalni samochodów w Hiszpanii unikać – informacje kontaktowe
Artykuły: Skargi na Record Go – jakiej wypożyczalni samochodów w Hiszpanii unikać – informacje kontaktowe
Tematy: , ,
Ostatnia modyfikacja: Friday, August 26 2022

Podziel się z nami swoją opinią

Wyślij komentarz